A Love Leads márka mögött két édesanya, Cser Zita és Székely Anikó áll. Bejegyzésünkben Székely Anikó mutatkozik be.
A Love Leads MINI kártyák ötlete Anikó fejéből pattant ki, és szakértőt keresnie nem kellett sokáig - közeli barátságban állnak Zitával, napi szinten beszélgetnek a mindennapok gyermeknevelési témáiról, így egyértelmű volt, hogy őt kéri fel pszichológus szakértőként a kártyák és e-book szövegéhez.
Székely Anikó vagyok, molekuláris biológus és táplálkozástudományi szakértő diplomákkal rendelkezem, emellett business coach képesítést is szereztem. 3 gyermekünk van: az első kislányunk jelenleg 4 éves, őt iker kislányaink követték, így lettünk hirtelen nagycsalád. Férjem pilótaként dolgozik, és aktívan részt vesz a gyermeknevelésben is.
Orvos szerettem volna lenni gyermekkorom óta, és úgy alakult, a kutatás területe jobban vonz, így lettem molekuláris biológus: több terület is érdekelt, de rákkutatás témában íródott az alapképzés szakdolgozatom a Debreceni Egyetemen, és a mesterképzésen szintén, a Semmelweis Egyetemen.
Első munkahelyemen - ami kapcsolódik a végzettségemhez - ismerkedtem meg a cégvezetéssel, marketinggel, és az értékesítés világával. Itt tapasztaltam meg, milyen izgalmas és változatos emberekkel dolgozni, tudományos háttérrel értéket közvetíteni, és rugalmasan, sokoldalúan működni.
Később egy szlovén cégnél folytattam hasonló munkát, már nemzetközi szinten, ahol gyermekorvosokkal is szoros együttműködésben dolgoztam.
Ekkor végeztem el a business coach képzést, amelynek alapjai átfedésben vannak a life coaching szemléletével is. Egyre közelebb éreztem magam a mentoráláshoz, segítő szerepekhez is és ez a világ azonnal megfogott.
Ezek az élmények, tapasztalatok ültették el bennem a vágyat, hogy olyan dolgot hozzak létre, amellyel valódi értéket tudok adni mások életéhez, és valami olyat adjak, amiben mélyen hiszek.
Ezután lettem várandós, és lassan 4 éve élek otthon, "csakanya" üzemmódban. Úgy éreztem, vannak bennem ötletek és kreatív energiák, így múlt nyáron megfogalmazódott bennem, hogy szeretnék vállalkozó lenni, ameddig a gyermekeim kisebbek, sokszor van rám szükség otthon, rugalmas munkaidőre van szükségem.
A márka megalkotása számomra nem csupán egy vállalkozás elindítását jelentette, hanem egy belső hívás követését is. Hiszek abban, hogy a hitelesség és az őszinte kapcsolódás értéket teremt. A Love Leads nem csupán termék vagy szolgáltatás - egy szemléletmód, egy érzés, amit szeretnénk továbbadni mindazoknak, akik hozzánk fordulnak.